dimecres, 12 de novembre del 2014

MODEL CANVAS:NIL DÍAZ, JÚLIA ÀVILA, LAURA GAIXAS, ANA PELLICER

THE BUSSINES MODEL CANVAS
El nostre projecte consisteix en crear una aplicació local,per que els joves entre 16-25 anys trobin treball com per exemple en casals d'estius, esplais, cangurs entre d'altres treballs.

En la part de Key Partners hem ficat clubs esportius, esplais, cangurs i casals d'estius. El Key Partners són les aliançes clau que el teu negoci necessita per funcionar.

En la part de Key Activities hem ficat diari, Capgròs, Facebook i Youtube perque és on podriem fer propaganda de la nostra aplicació. Són les activitats clau que el teu negoci necessita per funcionar.

En la part de Key Resources hem ficat un tècnic de informàtic (per crer l'aplicació) i un periodista (per promocionar la nostra app). Són els recursos que necesitas.

En la part de Cost Structure hem ficat gratis ja que la nostra aplicació serà gratis i cost perquè nomès tindrem que pagar les personas que ens ajuden.

En la part de Value Prepositions hem ficat que la nostra app te de diferent que les altres perquè és local, és gratis, està ambientat per joves i té una fàcil accesivilitat.

En la part de Customer Relationships hem ficat que els clients tindran 100% la fidelitat nostre, la privacitat i la confiança així podran repetir si es tornen a quedar sense feina.

En la part de Channels, són els canals que utilitzarem per el nostre projecte que són una app, internet i el mòbil.

En la part de Costomer Segments és el target al que el dirigeixes, en el nostre cas, els usuaris seràn joves entre 16-25 anys i els clients serien les empreses clubs esportius...

En la part de Revenue Streams són les ingresssos i en el nostre projecte gratis.

Amb la plastelina hem construit "mini maqueta" de que ens proporcionaria cada part. Tambè la plastelina resumeix el nsotre projecte.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada