dissabte, 15 de novembre del 2014

MODEL CANV.AS (2)

THE BUSINESS IDEA

En l'apartat de KEY PARTNERS hem decidit que la empresa IKEA ens proporciona els materials necessaris per elaborar el nostre projecte : la cadira. i els FUSTERS són els que ens prenen lesmesures i ens realitzen les cadires.

En l'apartat de KEY ACTIVITES  el principal és el disseny de la cadira i per fer-ho, em de demanar a la casa IKEA .
Perquè es doni a conèixer el nostre projecte és contractar a un COMUNITY MANAGER que és el responsable de  gestionar i administrar el tema de les xarxes socials com per exemple: 

-Twitter, fcebook, youtube, etc...





En l'apartat de KEY RESOURCES el principal recurs perquè poguem començar aquest projecte és tenir un PETIT CAPITAL, per poder invertir una quantitat mínima de diners per  aspirar al nostre objectiu. Després contactar amb els de subministrament, com pot ser :

-Material i elaboració


En l'apartat de COST ESTRUCTURE necessitarem :

-Nalla de niló (2 euros X cadira)
-Fusta aglomerada (1,5 metres quadrats X cadira, 5,25 euros)
-Reposa-braços (2,75 euros X cadira)
-Materials reciclats (Gratuït)

      .Pilotes de tenis
      .Plástic
      .coixins

En l'apartat de VALUE PREPOSITIONS,  volem divulgar les nostres diferències respecte els productes existents en el mercat. Les nostres cadires proprocionen una comoditat i antisoroll inexixtents.


En l'apartat de CUSTOMER RELATIONSHIPS, el nostre objectiu principal és que el nostres clients es sentin ben tratats per aixó farem els següents pasos que són: 

-Primer de tot hem decidit regalar una cadira perquè puguin valorar les avantatges que els oferim i també perquè hi hagi més feeling amb els nostres clients.
-Serem el màxim de sinceritat, és a dir, no mentirem amb el cost del producte i avisarem prèviaments quan hi hagi els costs adicionals.
-El tracte amb els nostres clients seran  un dels objectius
-Per donar-nos a conèixer farem targes, fullets informatius i divulgació en les xarxes socials.

El nostre slogan que hem creat és el següent: "MOU-TE EN SILENCI"

   

En l'apartat de CHANNELS ,  ho em dividit en 2 parts i són els següents.

-de distribució:
Els nostres clients són les botiques naturalistes, on es comercialitzen i de material escolar. La marca mercedes ens ha regalat una furgoneta per fer-li i per fer-nos publicitat  i serà l'encarregat de distribuir les demandes petites i per les demandes grans llogarem  camións en funció de la quantitat que ens demani els nostres clients.

-de comunicació: 

Realitzarem diferentes entrevistes amb els diferents possibles clients com per exemple:
-Els responsables de biblioteques, escoles , residència d'avis i casals, etc...
Farem publicitat en les revistes de mobiliari, escolars, etc...

En l'apartat de CUSTOMER SEGMENTSc, principalment  va dirigit  als següents clients: 

-per les escoles
-per a les biblioteques
-per a la gent gran
-per a les residències d'avis i casals
-per als nens petits
-pert a les oficines



En l'apartat de REVENUE STREAMS, hem decidit que la forma de guanyar-nos la vida són les ventes directes, però tindrem un "stok" de cadires  que llogarem per diferentes activitats que ens demanin.

DESIGN THINKING

Què és design thinking?

És un prototip feta amb plastelina que ens ajudar a saber com serà més o menys al nostre projecte. Aquí us deixem unes fotos.


         

                                                                                                                        



En la part frontal podem veure les 4 pilotes de tenis de color taronja que estan colocats a les 4 potes de la cadira i la funció que fa és  esmortir i sobretot evitar el soroll del fregament  a l'hora de desplaçar-se .
En la part del lateral de l'esquerra podem observar un tros de plastelina que surt i és el regulador de l'altura i el de la dreta podem contemplar un tros fi de plastelina amb forma d'arc que és el reposabraços i la podem utilitzar mentre al professor fagi un xerrada, nosaltres ens reposem els brassos i així estarem més còmodes.

El nostre grup està compost per:

Òscar, Àlex i Hemant





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada